28 April 2011

Tak sabar nak sambut tetamu

Alamak dah takda stok n3 dah ni..

Ni hah baru sempat nak karang..
Hari ni aku sibuk skit asyik terkejar2 habiskan kerja2 yang pegawai letak atas meja. Banyak plak kerja yang datang untuk aku hari ni. Macam tau2 ja aku nak ponteng esok.

Ye lah ponteng.. Ooh.. korang baik2 mesti tak pernah monteng kerja. Aku ni memang jahat tapi bukan selalu. Aku niat nak amik cuti tapi orang tak kasi aku cuti. He3 maklumlah orang yang agak penting kat opis ni. (ayat perasan.. padahal kerani cabuk ja..)

Mak aku dah otw nak mai umah aku.. Yahoo.. seronoknya.. Adik pompuan tolong antarkan. Tolong antar jer sebab hubby dia ada kerja esok. Hu3 part ni tak best la skit.. Tapi dia dah janji nanti dia mai lain..

Malam ni adik laki ngan wife dia naik bas dr Putrajaya k 8 mlm ni nak mai umah gak.. Bestnya hati ni..

Tak sabar nak jumpa tetamu istimewa..
Kalau saya tak sempat nak jenguk kawan2 tu jangan marah or merajuk tau..

6 comments:

Unknown said...

sya selalu ponteng kerja bila kerja dah siap..kui kui kui

Ibu Muda 30series said...

nak ponteng kerja kena ada alasan baikkk punya...selalu nya alasan anak2 je lah...hihi

CikDibah ;P said...

wahhh..lama x menjenguk..rumah cat baru...syok kan tetamu nak dtg umah..heheh

Hanis Azla said...

seronokkan bila ada org nak dtg rumah.. lebih2 lgi keluarga terdekat.. akak pun selalu excited klu org nak dtg rumah.. rasa hilang segala penat nak melayan tetamu..

Farra Dhelina said...

bestnya ada tetamu nak dtg..

Sofya said...

tq semua coz sudi singgah sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...