25 April 2011

Kalau ngantuk apa nak buat?

Siang2 hari.. Waktu opis plak tu..
Ada plak tanya soklan ni..

Serius ni.. Aku tengah ngantuk tahap giler..
Bukan sebab kerja takda.. banyak lagi tu..

Hari ni kebetulan tak ramai orang kat opis..
Staff semua 16 tolak 3 orang p kursus tolak 2 MC tolak 2 tiba2 MC
tolak 4 takda kat opis.. tinggal berapa ekk kira la sendiri.. ngatuk ni

Aku dah telan 5 biji kopiko.. bukan mopiko tau tapi tak jadi apapun..
Kalau kat umah leh la letak kepala kejap..
Tapi masa hari cuti dok kat umah tak plak aku ngantuk ni

Tolonn ngantuk giler ni.. takkan nak bangun lompat2 plak..
Kena kontrol cun padahal xcun langsung...
Apa yang aku merepek ni..
Ada petua nak hilangkan ngatuk ker?
Hu3 lambat lagi nak leh balik ooo..
Tulunnnnnn...

4 comments:

Dinas Aldi said...

Nak bagi petua sekarang pun dah malam dah, heheheh

Sofya said...

boleh ja.. nt kalau ngantuk lagi leh cuba

LilyGrynn said...

Tentu kerja tak byk kat ofis sbb tulah ngantuk gila. Napa tak bw aje...hehehe3
P.S. Jgn tiru resmi saya nanti masalah ngan bos, saya tak bertanggungjawab yek!

Sofya said...

LilyGrynn, kerja byk tapi yg ada duedate dah abis bos plak mc.. tu yg jadi camtu..
He3 idea yg baik... bw ekk tapi kena pandai cover la.. jgn sampai kantoi n kerja mau jalan gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...