24 April 2011

Bila buka blog..

Salam bersua lagi..
2 hari bercuti dari updated blog..

Last buka mlm tu konon2 nak tukar wajah blog ni hah..
Tapi alamak silap tekan mana entah..
Habis hilang setting aku..
Tu la pasai belajar buat blog sendiri..
Backup pun xreti.. ish2 teruk kan?
Tu pasai bertarabur ja blog ni..
Tapi aku dah try repair dah... ok ka?

Bila buka blog..
Alhamdulillah ada juga yang sudi baca..
Lagi seronok bila ada yang comment dan tinggal jejak..
Kredit la kalau bertambah follower tu..

Pada awalnya saya cuma ingin mencuba
Kawan ada blog, kita pun nak kenal jua dunia blog ni
Suka jalan2 baca blog orang.. tapi tak curi n3 tau..
Rupanya seronok blog lagi dari FB.. (bagi aku la.. )
Pastu  aku mula minat nak citer kat blog..
Tapi tak terfikir pun nak ada follower

Terima kasih pada Kak Liza@Adzriel AB sudi promote blog ni dalam selitan n3 nya
Terima kasih juga buat Diana aka Senyum2 sebab dengan rela hati wat speacial n3 untuk blog ni
Korang dah follow belum blog2 ni..
Rugi tak tak follow.. bagi aku blog ni best n terbaik la.. jemu nak baca..
Jadi yang tak follow lagi tu cepat2 yer..

Alhamdulillah..
Ada yang sudi bagi komen untuk baikpulih blog ni..
Macam tau2 ja.. itulah yang ku harap2 sangat tu..
Marah?! Tak marah lah.. dan insyaallah takkan marah..
Semua ni untuk kebaikkan bersama..
Blog cantik orang pun tak sakit mata nak singgah kan..
TQVM Woofer Storm..
Pada semua yang singgah sini tu..
Sudi2kan lah tinggal jejak kat sini..
Komen boleh, kritik boleh..
Insyaallah saya juga ingin yang terbaik..

Inilah rutin aku bila setiap kali log on blogspot..
Tengok jejak kasih kat blog..
Buat n3 baru kalau ada sesuatu terasa nak kongsi..
Jejak balik kawan yang jejak sini..
Tapi rasa letihlah malam ni..
Jadi tak larat dah nak bw lagi..
Tapi don't worry nt aku akan bw blog korang..
Jangan marah, jangan merajuk yer..
Jumpa nanti.. bye.


5 comments:

zaidah said...

bertambah lagi sorang rakar blogger.....dah berubah wajah dah blog...sebelum nie lain....tapi cool

munna said...

munna mmg tak pandai bab2 mencantikkan blog ni...semuanya blogger lain yg tlg...

Sofya said...

zaidah : jgn malu nak tinggal komen k

munna: bestnya siapa blogger yg baik hati tu tak nak kenalkan ka?

LilyGrynn said...

Saya pun tak pandai gak menrepair sana sini. Semua harapkan suami yang asyik 'bo layan' aje kalau minta buat kerja free cam ni. Itulah pasal nak tukar sebesar kuman pun blog tu tak reti2. Belajar malas pulak! Tapi punyalah sombong bongkak tak nak pakai blogspots ler, nak pakai dotcom. Nayalah gini...

Sofya said...

LilyGrynn, hubby kita pun bo layan benda ni..hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...