03 May 2011

Aku dalam dunia Blog

Rindunya...
Rindu serindu2nya..
Namun apa daya..
Aku tengah busy..

Rindunya kat blog..
Rindunya kat korang..
Maaf ya, takda n3 baru sejak 29hb April lagi
Maaf ya, aku juga tak sempat nak BW kat blog korang.

Dah lama tak jalan kat dunia blog..
Nampaknya aku kena belajar berjalan semula..
Hai bila la nak boleh berlari tanpa henti..

Berangan ja nak jadi maraton dalam blog..
Macam blog korang la
Yang tak henti ada ja bahan nak citer
Ada saja masa nak kongsi..

Rasanya aku tak mampu nak jadi camtu..
Kalau dapat lari pas baton pun dah ok dah..
Hu3 apa da.. yang aku merepek ni..
Cau dulu.. Jumpa lagi..
Opps thanks kat korang2 yang sudi singgah walau aku takda kat dunia blog ni.

4 comments:

Mek Rose said...

uik..mane menghilang?

LYAfrina said...

mmg tak terkejor.. sibuk kerja lagi.. suami & ank.. dan caranya.. kalo ada msa luang, lya akn draft n3 awl.. pahtu save draft je... atau buat autopublish... salah satu cara tbaik utk blog slalu update.

Akak Kembang said...

rindu sofya jugak..hehehe

Sofya said...

Rose : mood nak blog yg hilang.. sibuk layan mak ngan adik dr kampung..

Lya :orait gak idea tu.. nt akak try buat draft byk2..

Alin : hi3 rindu alin gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...