10 May 2011

Gggrr geramnya..

Minta maaflah ini hanya luahan hati yang menanggung sakit di kala ni
Buat sakit hati kat korang..
Ish mana leh sakit hati kat korang..
Korangkan pengisi kekosongan hidupku.

Ni, aku sakit hati ngan teman seopis ni hah..
Dah la tempat duduk dia betul2 depan aku
Setiap tingkahlaku dia, jelas aku leh lihat tanpa toleh pun
Setiap baik kata yang keluar dari mulut dia, jelas aku dengar sebutir2

Jadi tak heranlah aku leh tau dia tu mai wat kerja ka main silangkata
Jadi tak heranlah aku leh tau dia asyik lesap entah p mana

Yang aku sakit hati ni..
Hari ni giliran dia jaga kaunter..
Macam biasa la mana leh dok lama kat kerusi tu..
Ada pijat kot dok gigit..

Dari sumber yang boleh dipercayai
Dia kelihatan turun dari kereta yg dipandu suaminya
Bila naik opis kejap, bapak dia tepon nak bagi barang
Dia suruh bapa dia naik sebab "saya jaga kaunter ni"

Bila orang dah attend client yg dok tekan loceng banyak kali, leh plak dia kata "xpa2 saya jaga kaunter ni"
Pastu call hubby nak balik jumpa lagi tengah hari..

Memang la laki hang tapi orang pun ada gak laki
Tapi taklah 24 jam nak berkepit..
Heran la laki hang pun jenis rajin tuang kerja gak kot..

Kalau la aku ni bos..
Hish! Dah lama aku transfer dia dah..
Eee geram tau..
Kerja dia memang la bertimbun tapi dah mc memanjang..
Pegawai kesian kat dia nampak cam banyak kerja,
Jadi takyah bagi dah kat dia..
Semua lungguk sini...
Eee susahnya nak wat kerja dgn tenang..

6 comments:

Muhammad Izuan said...

hmm, sabar ajelah...

Mek Rose said...

pelik tol ek
takpe..nnti satu ari sure terbongkar prangai tak elok tu kat bos..doa2 la bos nampak..kasi transfer ke utan

Elly Emmy said...

mengelat betul org tu.. mls nak kerja kuttt..tapi terpaksa kerja..

Ibu Muda 30series said...

mcm2 cerita kalau teman sepejabat ni

wani dh kena hati2 pas ni, tak buleh nak bercerita lagi apa dah... blog dah dibolosi oleh merekaaaaaaaa... huhuuuu

LYAfrina said...

huhuhu.. ssh2 ada org g2...
kiranya byk ngulor la ni??

Sofya said...

MB : setiap hari bekerja camni la selalu kdg2 sabar pun tipis sgt..

Rose : bos pun ketam.

E&E : alasan dia semua benar belaka..hu3

Wani : benda yg betul, tegur pun camtu gak..

Lya : byk mengulor dr kerja dah ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...