06 May 2011

Kena main bowling?!


Semalam dapat call dari Cikgu Fatin
Suruh aku ganti Pengerusi lawan bowling
BOWLING?!
Dah lama aku tak men..
Dah sedekad tau tak men..
Bukan sehari dua..
Memang la men suka2 tapi..
Terkenang plak peristiwa 1st time men bowling

Kira2 sedekad yang lalu..
Sorang akak ni ajak aku keluar lepak2 kat shopping complex
Pastu dia ajak men bowling
Bukan nak tanya aku nak tak,
Dia terus book kasut n bayar untuk aku
Puas gak bersilat kat situ..
Ala2 suka2 ja.. bukan ada orang pun..
Kebetulan bukan hari minggu jadi org tak ramai la

Cubaan pertama aku..
Mak aii berat gak bola ni yer..
Larat dak aku nak baling nii..
Pk aku dalam hati jer lah..

Dengan wajah kontrol konon2 budak comel
Aku pun baling la bola tu...
Suuupp.. konfiden ja aku baling dgn gaya2 ala Shalin Zulkifli

Korang tau apa jadi kat bola tu..?
Longkang?! Tak la..
Strike?! Takkan terror sangat aku..
Hi3 entah macam mana ntah..
Bola tu berdesup..
Pas ke belakang.. Hu3
Malu giler aku masa tu..
Biar tak ramai orang pun
Tapi sure ada mata yang terlihat kan?
Setelah akak tu pujuk2 aku men la juga..
Tapi tak pas ke belakang dah..

Ermm ni nak men pulak...?!
Hish jangan la sejarah tu berulang..
Malu ooo.. Dah la men ngan Jabatan..

3 comments:

Unknown said...

mujuq tak lempaq kat kaki orang...
hehhehe

munna said...

dah 31 thanu hidup ..tak pernah sekali pun main bowling

Sofya said...

Ha3 diana... tul la pasal... kalau tak mesti gamat tempat bowling tu..

Munna : Eh! sama la umur kita.. saya men pun kerna terpaksa..hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...