18 March 2010

Yang Mana Satu..?

Apa korang buat bila dihukum BERSALAH? Mungkinkah....??
  • Buat biasa jerk
       "Ala macam orang len tak pernah wat salah... ala normal lah tu"
  • Tak boleh jadi ni
       " Isk! Mana boleh camni? Takkan aku nak tanggung sorang... orang len kena rasa apa yang aku rasa."
  • Mana boleh
       " Aku tak salah..Apa nak takut? Berani kerana benar. "
  • Dah nasib kot
       " Asyik2 aku yang kena.. nak wat camna? Terima je lah.."
  • Siapalah aku ni
       " Salahkah aku? Tapi...aku rasa aku betul. Nak cakap takut.. yelah siapalah aku nii..."


Rs: Harapanku agar kau masih mampu menilai sepertimana jauhari yang mengenal manikam.

3 comments:

olizvee said...

...adilkah hukuman dijatuh tanpa diberi peluang utk pembelaan....

Sofya said...

Ragam manusia pelbagai..
kalau hati dah diselimut awan hitam.. lesaplah keperimanusiaan itu..

olizvee said...

awan yg hitam pn akan berarak menjadi putih...tp...kalau ati sudah mati....rasa telah hilang...apa lg yang tinggal..?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...