19 March 2010

Petang ni plak ....


Menunggang motor Wave 125s merah sorang2... tak berteman.. teman  xda.. teman pergi men bola..

Hari ni mood melayan perasaan lah plak. ntah la... Pagi tadi pun masa nak pergi kerja dah camtu.. Nasib baik aku tersedar tapi takut jugakla.. terpaksalah ku kejap jam punch card.Memang sharplah aku masuk kerja hari niii. Tepat pukul 8.30 pagi. Tulah... syok berangan... (apa punya orang da.. atas motor pun leh berangan..he3)

Petang ni plak tak berangan tapi melayan perasaan.. sama ka? Eh! tak samalah.. Sambil nyanyi lagu exist.. ah! merawat luka di hati...isk3 pedih tau! Nyanyi sambil bawa motor best giler! Bukan suara akulah.. Best layan perasaan..He3 Sora aku tu biar aku jerk yang dengar... wat malu jer.. kuat jugak rasanya aku nyanyi tapi rasanya takda org dengar kot.. dengan pakai helmat.. angin kuat lagi.. mesti aku sorang yerk yang dengar, kan? Biarlah bukan kacau orang pun..

"...andainya kau jauh dariku, dekat di hatiku..andainya kau pergi dulu..hampalah cintaku.. jangan tinggal daku..jangan persiakan.. cinta yang murni.."

alamak! lupa lirik la plak.. Confirm tak layak masuk Jangan Lupa Lirik ni.. aku pun tak hingin la.. malu jerk.. Suara aku... ehem! biar aku jer yang dengar lunaknya..he3 lagu lain lah...

" oh sayangku..hulurkan tanganmu.." 

 Opps! Astagfirullah Hal Azim..3x Terkedu aku!!! Mata yang agak sepet ni tiba2 ja jadi bulat. Mau tau ka? Serius wa cakap lu.. Superman lalu sebelah gua.. fuhhh lajunya dia... macam tak caya ja kat perlis ni ada superman.. tapi cayalah.. aku cakap betul! Tak tipu.. sorilah tak sempat nak snap a foto.. handphone kat dalam beg nii.. Terkedu tadi! Nilah 1st time superman lalu tepi aku..Live! Cayalah  lu mamat rempit kat selekoh pun lu still jadi superman.. Agak confius aku.. apa lu ni memang takda punggung ke nak bawa motor leklok or... kaki lu tu panjang sangat..? Teruskanlah usaha lu tu tuk jadi superman.. Insyaallah suatu hari nanti lu dapat terbang betul.. silap hari bulan.. dengan nyawa2 lu sekali terbang.. Masa tu, barulah lu nak nyesal.. takda maknanya dah..

Hish! mamat nii kacau aku tengah feeling jerk.. Hhmm dah takda mood la nak sambung nyanyi.. :-p

1 comment:

olizvee said...

..oh sygku...hulurkan tgnmu...."bersama kita berdua...menuju arah...bahagiaaa... melalui liku-liku kehidupan...."
...caya lahhhh...ats moto pn leh layan blues...igtkn lam keta ja leh lyn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...