10 March 2010

10 Mac 2010

Hari ini 10 Mac 2010.
Wah! cepatnya masa berlalu.. Selamat tinggal masa lalu.. Namun, ia akan terus hidup dalam ingatan menjadi kenangan dan pengajaran buatku teruskan hidup ini. Mula detik ini, aku mula langkah baru. Cuba menyusun langkah menjadi seorang wanita yang bergelar isteri solehah dan ibu yang mithali buat anak2ku..

Bah kata seorang sahabat.. "Welcome to Club 30's".. He3 dah tua ker aku.. Isk3 tapi rasanya masih belum tua kot.. Masih banyak lagi ilmu yang perlu timba.. Masih banyak lagi yang perlu diperbaiki.. dan masih banyak impian dan harapan yang ingin ku gapai... Ku mohon padaMu Tuhan, agar panjangkan umurku untuk teruskan perjuangan ini.

Terima kasih, Sayang.. Hadiah darimu adalah hadiah yang paling istimewa.. Sebenarnya, aku tidak mengharapkan apa2 darimu.. Cuma satu sajer... Mencintaiku sepenuh hatimu tanpa berbelah bagi.. 
 ada 8 hati, satu kuntum bunga dan diwarnai dengan warna merah jambu..apakah itu? inilah dia..cantik kan?

Terima kasih, kawan2 semua.. yang mengingati hari lahirku.. Inilah tahun yang aku rasa paling ramai yang wish kat aku.. Terharu rasanya.. Terima kasih jua pada perberian kalian.. Bagiku korang ingat my birthday pun dah syukur nikmat.. Tak terlintas langsung korang ada susprise party buatku.. Terima kasih semua.. Semoga persahabatan kita kekal buat selamanya.. I'm happy.. Tak lupa jua buat teman itu, walaupun one slice a cake.. aku tak minta kau balas tapi aku tahu kau ikhlas.. terima kasih, ya.. ku harap suatu hari tiada lagi benteng antara kita..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...