19 March 2010

Awak..
Andai satu hari nanti..
Mungkin waktu tu.. saya dah tua dah tak cantik lagi...
Tiba2 ada seorang gadis yang cantik.. yang lawa.. comel.. lembut.. lemah gemalai..
Dia datang pada awak...
dan dia mengaku sayangkan awak.. tak boleh hidup tanpa awak.. dia benar2 sukakan awak..
Apa awak nak buat? Apa yang akan awak cakap pada dia?
Mungkinkah awak terima dia? sebab..mungkin awak fikir dia mungkin best..jadi awak lupakan saya buat seketika...?
Atau awak akan kata... Maaf! Saya tak boleh terima awak kerana saya sudah memiliki yang ter'best'."

Rs: ku amatlah berharap agar cintamu padaku tetap utuh walau apa jua dugaan mendatang... Ini janjiku.. aku kan terus berusaha menjadi yang ter'best' di hatimu..

1 comment:

olizvee said...

....lafaz cinta yang senada dgn kata hati umpama JIWA....insan yang sanggup 'membuang' jiwanya sendiri...mmg x lyk digelar I.N.S.A.N...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...