20 May 2010

Selesai sudah..

Tamat dah exam KPSL untuk tahun ni.. Apa yang aku leh rumuskan untuk this 1st time attend exam ni ialah :
  • Tak mudah jugak nak jawab soalan-soalan tu. Ada gak soalan yang nampak cam boleh jawab tapi confius lah plak.
  • Macam ada harapan kena ambik tahun depan jer.. he3 kalu panjang umur.
  • Tak leh study last2 minit dah.. otak pun tak sakit, kan?
  • Kena belajar cool n relax masa menjawab takleh tension2 lagi dah.
  • Lepas ni kena pegi beli buku sendirilah, puashati sikit.. senang nak wat note/tag.
  • Gagal sekali bukan gagal untuk selamanya. Menyerah kalah? Nak wat camna.. aku yang jawab n aku jer yang tahu apa yang aku jawab tu..
  • sebulan dua sebelum exam kena wat exercise tangan ni. Wah! sakit sungguh jari-jemari ku.. sampai bengkak. nasibaik dah taruk minyak mustajab semalam kalau tak pagi tadi mesti nak drive pun tak leh inikan pula nak pegang pen nak menjawab.. eee teruk sungguh aku ni kan..?

Waa waa..  Memang ada rasa tak puas hati la.. Bukan kat sapa2 tapi tak puas hati pada diri sendiri.. Semuanya salah aku.. Apapun yang berlaku tu tetap berlaku.. Masa yang berlalu yang dapat nak diundur lagi.. So, tunggu je la result n try next time.


Rs : Setiap yang berlaku tu ada hikmahnya kan..? Kalau tak dikejut, kita plak tak terjaga..Lain kali kena sedia payung sebelum hujan lah jawabnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...