22 September 2011

Letihnya...

Assalamualaikum semua..
Pernah tak rasa letih yang melampau..
Letih sangat2.. apa korang buat?

Aku kalau terlampau letih..
Rasa bukan saja kaki berat nak melangkah..
Tapi segala anggota terasa amatlah lemah nak berfungsi..

Aku vs my hubby..
Aku heran kenapa la dia tak pernah kenal letih.. agak aku la
Sebab aku tengok dia macam kuat ja..
Kadang lepas kerja main bola
Kadang hari kerja, malam men badminton sampai tengah malam..
Hari cuti plak wat kerja bendang..
Tapi aku ni.. kadang2 letih sangat..
Tapi bukanlah buat kerja berat mana pun..
Kerja pejabat n kerja rumah ja pun..
Kadang.. badan ni terasa amat letih..
Selalunya airmata akan menitis sendiri..
Lebih letih bila fikiran pun letih..hu3

Nangis hanya boleh kurangkan rasa beban..
Marah.. buat cari pasal ja.
Anak2 juga jadi penawar keletihan mama nganpapa ni..

Korang wat camna xnak bagi letih ni?!

Jom klik sini Cara Mengatasi Masalah Badan Letih 

4 comments:

najihah sahami said...

smaa la..mish keje aje pun dah letih. ni kan balik nak gi main badminton kawan2..ish...xdaya la..huhu..

N i e Z a said...

erm..saya lg la..kdg2 kol 9 tidokan anak, sdri yg tertido..letih rasa bdn..tp xtau cmner cra nk kurangkan rsa letih tu..

Ibu Muda 30series said...

kena excercise slalu kot...tu yg ubat nk hilangkan cepat letih

CikDibah ;P said...

balik keje...masak..mkn2..tido anak..mesti tertido gak..heheh..
tapiii..kena kuatkan diri bangun lak dlm kul 9-10 tuhhh..

sambung dgn kerja sendiri..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...