07 March 2011

Maafkanlah sahabatku..



Maafkanlah aku sahabat..
Sebenarnya aku tersepit di tengah2 situasi ini
Antara tanggungjawab terhadap suamiku
Juga tanggungjawab denganmu sahabatku

Maafkanlah aku sabahat..
Bukan niatku untuk memberi  harapan palsu
Tapi itu semua salahku
Tanpa mohon izinnya, aku tekad membantumu

Maafkanlah aku sahabat..
Mungkin kau dah terbayang pelangi senja
Tapi sebenarnya tiada yang menjelma hingga malam menyapa

Maafkanlah aku sahabat..
Atas ketelanjuran mengukir kata
Niat ku suci namun tak direstui
Harap kau fahami niatku ini

Sahabatku..
Aku sentiasa ingatkan mu
Aku ingin kau kembali seperti sediakala
Cukup lama kau derita
Namun hanya Doa yang dapat ku panjatkan
Buatmu insan istimewa.

Maafkanlah aku sahabat..
Aku sayang kamu sebagai sahabat
Tapi aku rasa kau juga takkan tersenyum
Andai langkahku membelakangi suamiku

Maafkanlah aku..
Sesungguhnya aku tak berdaya..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...