23 September 2010

Doakan aku...


Alhamdulillah..
Rasanya dah lega sikit ni..
Dah boleh kuar bilik, jalan2 dalam umah..

Dah seminggu aku sakit kepala..
Makan ubat tapi tak lega juga..
Malam 21hb tu aku sakit kepala+sakit perut+sakit pinggang...
Tak leh nak tido.. asyik mengerang kesakitan yang amat sangat..

Keesokan pagi terus hubby bawa p klinik kat Kuala Perlis..
Ya Allah tak tertahan rasanya sakit nii..
Rasa macam nak pitam ja dalam kereta..


Sampai kat klinik, ramainya orang..
Aku dah tak tahan tunggu ni nak pitam dah nii..
Hubby bagitau nurse kalau leh nak cepat jumpa doktor, aku dah tak tertahan dah ni..


Nasibaik la doktor tu baik..
Dia bagi aku masuk kat bilik 2 yang kosong tu untuk baring kat situ..
Dalam 5 minit doktor pun datang dan check aku..


Rupanya tekanan darah aku rendah sangat + gula dalam darah pun kurang
Katanya mungkin aku keracunan makanan
Salah makan apa ya? Aku pun tak pasti..
Disebabkan tekanan darah rendah + gula dalam darah plak kurang, doktor tak jadi nak bagi injection. Dia bagi ubat untuk tambah darah n bagi aku rehat untuk 2 hari..


Alhamdulillah..
Aku beransur pulih..
Kawan2 tolong doakan aku cepat sembuh ya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...