27 September 2010

Bantal Upin & Ipin

Bantal Upin&Ipin...
Ala mana nak cari ni..
Hari tu aku belikan untuk Syakir masa Ekspo Alor Setar tapi rasanya dekat 1 tahun dah.
Masa balik Penang, Haziq berebut ngan Syakir.. Umi dia pun pesan suruh beli..
Kebetulan bulan puasa hari tu, saja bawa sepupu jalan2 Padang Besar..
Terjumpa bantal tu, so belilah untuk Haziq.
2 hari lepas kak ipar aku tepon katanya anaknya, Along ada bagitau dia Haziq ada bantal Upin&Ipin.. tak tau mana dia dapat. Bila dia sembang ngan mak baru dia tau, aku yang tolong belikan. So, dia minta tolong aku belikan untuk anak2 dia.
Masalahnya mana aku nak cari ni..
Takkan nak pergi Padang Besar.. jauh tu.. hu3
Kot area Kangar, ada ka?!
.
.
.

Tadi dah try cari tapi belum jumpa yang macam tu..
Minggu ni, insyaallah nak balik Penang..
Kalau leh nak la buat balik bantal tu..
Kalau tak, lambat plak la nak balik sana..
Kena try cari lagi ni...
Tapi kat mana nak cari ni..
Hope leh jumpa la..
Kesian kat budak2 tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...