12 February 2010

Panas > Bengang > Binggung....

     Aduh! Panasnya kat luar sana.. mungkin itu salah satu sebab kenapa kepala aku masih sakit dan taulah bila nak baik ni. Telinga pun rasa bengang jer. Tambah pula dengan perkhabaran yang baru ku terima. Semakin bengang dan binggung dibuatnya.

     Akan ku himpunkan segala kekuatan mental dan fizikal yang ada...Ceh! Macamlah ada silat gayung ka hapa ka? Tak kiralah walau camna pun aku kena start to solve this problem. Tapi rasa macam tak mampu jer nak handle sorang.. kena pasang spy nii.. jeng3..

     Akan ku perah otak ku untuk berfikir... Akan ku kerah bala tentera ku untuk bertindak... Anyway, thanks kat informer aku.. harap ada lebih information untuk aku jayakan misi ini..

     Ya Allah Ya Tuhanku, berikanlah aku kekuatan jasmani dan rohani untuk aku tempuhi cabaran dan dugaan ini. Ya Allah... Kau lindungilah kami dari perkara-perkara yang merosakkan imanku padaMu. Ku mohon padaMu Ya Allah agar diperlihara akhlak kami. Andai kami tergilincir dari landasanMu, Dorongkanlah semula ke jalanMu. Amin..Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...