08 April 2010

Motor pancit plak..

Jam 4 petang..
CikLi call bagitau perkhabaran yang agak kurang best untuk didengar. Adik Z tepon dia bagitau. Kebetulan Adik Z parking motor sebelah ngan motor aku kat bawah bangunan tempat aku kerja ni. Tayar belakang motor aku pancit la.. CikLi tepon bagitau n sempat lagi dia wish kat aku " Selamat menolak motor ke workshop".

Letak jer tepon, Adik Z plak tepon bagitau n dia offer diri nak tolong tolak motor pegi workshop. Aku menolak mulanya sebab taknak la susah kan orang. Tapi dia plak beria2 nak tolong. Alhamdulillah.. baik sungguh budak ni..

Masa hantar kunci motor. Siap pesan tayar motor tu kena tukar dah toke motor tu kata tak berapa elok dah. Aku sekadar ucap terima kasih. Memang adik ni baik orangnya, suka tolong orang.. bolehlah kalu sapa nak ambik jadi teman..he3


Rs: Masih ada insan yang berhati mulia di bumi ini. Semoga Allah berikan kesejahteraan dan kebahagian bagi insan seperti ini.

1 comment:

pencari erti ikhlas said...

2 tndanya die ikhlas...keikhlasan xperlu d ucap...tp kita sndiri dpt merasakannya...btoi x????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...