02 December 2011

Apa kata mereka...

Terima kasih atas ucapan tahniah korang..
Doakan aku juga kandungan ini sihat2lah hendaknya k..

Ramai yang tau aku pergi checkup 30.11.2011 tu..
Jadi mereka bertanya khabar ku..
Bila aku bagitau aku dah ok sihat tapi pregnant
Ada syukur alhamdulillah.. dan yang tergelak besar pun ada..
Apa taknya.. cek sakit tau2 kes len plak.. ;)

Bila hubby tanya pada anak2..
Rafiq : Taknak lah baby... tak larat nak jaga..
Syakir : Nak.. nanti xleh panggil adik dah la.. kena panggil abang chik.

Ada2 ja budak2..
Tapi aku harap zuriat dalam kandungan ini menyemakkan lagi kebahagiaan keluarga kami..

6 comments:

Unknown said...

hahah..
macam la dia yang kena jaga adik..
ada2 je rafiq..
hahahha

Azlan Strider said...

okak preagnent ker??congratulation kak..hehehe :)

Regards,
-Strider-

Dinas Aldi said...

Wahh tahniah! Bertambah lagi ahli keluarga nanti :)

Err, perenggan akhir tu silap kot, bukan 'menyemakkan' tapi 'menyemarakkan'? Dah lain maknanya tu..

Woofer Storm said...

tahniah ye sis..yahoo ada adik baru..tetiba pula sy ni..hehee

emarieys said...

tahniah,,

mamaamirul... said...

jgn d fkr sgt apa yg org kata.....
"Allah lebih mengetahui siapa yang telah bersedia"....
kata2 kak ya dulu....
thanks sis.....
N
tahniah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...