15 July 2010

Counfius Ni..

Isk3! Confius la plak aku.. menyatakan @ melafazkan @ meluahkan perihal yang terjadi tu.. MENGUMPAT KA? MENGATA KA? JADI BATU API? FITNAH ka namanya?

Apa yang aku buat..? Aku rasa tak salah. Aku bukannya seperti talam dua muka. Aku tak pulak cakap sini len sana len..

Bagitau @ cerita apa yang terjadi kepada kawan2 semasa ketiadaan mereka di tempat kejadian yang berlaku depan mata aku dan berkaitan dengan kawan2 ku. Apakah ini suatu tindakan yang tak sepatutnya?

BATU API?! Siapakah yang sebenarnya BATU API tu? Aku kah? Atau dia kah? Atau siapa?

Nak post kat wall apa yang ada dalam kotak fikiran tu. Tak salah... Itu hak masing2.. tapi kerana post tu buat ku terfikir... AKUKAH YANG BERSALAH?

Ish3.. Aku tak nak la.. tak suka, tak suka..

Ada plak kuman seberang sungai nampak, gajah tepi hidung tak nampak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...