07 July 2010

Nak, tengoklah...

Ya Allah..
Yearrkk!! Loyanya rasa..
Macam nak muntah aku..
 Tengah asyik buat report untuk hantar ke HQ
Tiba2 fax tu tak henti keluar paper..
B fax surat yang sama berkali2
Dah la 1 surat 9 helai..
Hai abih la A4 paper opis aku ni..
B tu client Pn.V..
Pn.V pun jadi pening ngan B tu..
Mula la Pn.V terlepas cakap pada aku

Hari tu B mai opis jumpa Pn.V
Tengah2 berbincang tu
Pn.V tanya dia bila dia tunjuk kad OKU
Nama sihat jer macam mana leh ada kad ni
Tanpa dia menjawab sepatah pun
Tup2.. nak tengoklah kalau tak caya
Pn.V kata macam nak pitam
Nak tahu kenapa?
Dia buat keluar biji mata dia tak atas tangan
Bulat macam bola ping pong
Errkk! Geli tekak aku rasa nak muntah jer
Mau kalau aku la..
Pengsan terus la..

Ish! tak masuk akal sungguh
Kenapa nak buat camtu
Kalau cakap pun bukan orang tak nak caya
Baru ku tahu rupa2nya dia tu jua pesakit mental
Patutlah noo..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...