05 July 2010

Inilah DugaanNya

Adoii.. Sakitnya perutku..
Entah kenapa aku pun tak pasti..
Subuh tadi terasa sakit sangat bila aku bangun dari tido..
Sakitnya hanya Tuhan saja yang tahu
Bukan rasa memulas tapi rasa macam urat2 dalam perut ni kejang n bersimpul2
Puas panggil hubby tolong ambikkan minyak NR aku tu
Lama gak aku menangis keseorangan
Pelbagai rasa bercampur aduk
Teringat juga akak JP tu, dia sakit kanser usus
Minggu lepas aku terserempak ngan dia masa nak naik lift
Sempat juga bertanya khabar
Katanya kadang2 terasa penat bila buat kerja banyak2
Semoga akak tu & family dia tabah menghadapi dugaan ini
Semoga akak tu cepat pulih seperti sediakala
Kisah aku plak..
Alhamdulillah bila dapat sapu minyak NR di perut tu
Sakitku makin berkurangan
Barulah aku dapat gerakkan tubuh ni untuk bangun
Alhamdulillah.. aku masih diberi peluang olehNya untuk teruskan hidup ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...