03 July 2010

APC

Dah lama teringin nak kongsi pengalaman pergi Putrajaya tempoh hari.
25.06.2010 jam 11.00 mlm aku & hubby naik bas menuju ke destinasi. Terpaksa tinggal anak2 dengan tok dia. Pergi sana sbb nak terima APC bagi tahun 2009. Hubby tolong temankan sbb aku tak pernah lagi pergi sana sorang2. Itulah 1st time kami naik bas 2 tingkat. Terasa gayat tapi Alhamdulillah selamat perjalanan pergi dan balik. Kat sana tumpang umah bujang adik kat presint 19.

Pukul 2 raptai majlis start tapi kami masih mencari bangunan BHEUU. Ni 1st gak nak pergi HQ. Jalan ditutup plak sbb ada lumba basikal. Nasib baik seorang pegawai dari kedah tu dapat tolong kami tunjukkan jalan.

Habis raptai aku & hubby pusing2 kot sekitar dengan kereta tunang adik. Adik & tunang dia pergi kenduri kat semarak. Pukul 7.30 mlm dah start program. Dan dijangka habis pukul 11.30 mlm. Hubby & adik kata takpalah sempat depa tengok game bola mlm tu.

Majlis APC kali ni biasa2 saja tak meriah sbb budget tak brp nak ada kata Dato' KP. Majlis ni digabung sekali ngan pertandingan Akhir BHEUU Starz dan penyampaian hadiah Sukan BHEUU sebagai selingan.

Oklah.. Ramai gak yang aku tak kenal dari yang kenal dapat anugerah malam tu. Aku pun baru ja dalam servis ni. Mungkin rezeki aku awal untuk terima APC ni. Lepas ni kena kerja lagi kuat la. Bak kata hubby bukan senang untuk menjadi yang cemerlang tapi lebih sukar untuk mengekalkan kecemerlangan itu. Harap2 semangat kerja ku akan kembali..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...