20 April 2010

Dunia Ini Ana Yang Punya...Hahahhaaa

Kata orang " Masuk kandang kambing, mengembek.. Masuk kandang harimau, mengaum.." Maknanya kita kenalah sesuaikan diri kita juga hormat dengan keadaan persekitaran kita. Bukan pulak jadi kutu.. kalau masuk mana2 kandang still jadi kutu.. Baguslah macam tu yerk? Mana pun kita pergi, berkeras nak jadi diri kita walaupun ada peraturan yang perlu kita ikut tapi kita tetap macam tu.. peduli apa tu peraturan, ada hal ngan perasaan orang.. Janji kita ikut kita punya suka.. kita punya mau..
Kalau jadi cam kutu ni kalau masuk kampung sahih kena halau tak pun kena pulau..
Kalau jadi cam kutu ni kalau masuk opis sahih kena pool or tindakan tatatertib..
(Kalau opis aku ni.. ha3 bos plak yang gemar bela kutu..)

Seronok giler kalau opis ni mak bapak aku yang punya..
Suka2 hati aku la bila nak masuk keluar opis..
Bila2 rasa nak cuti, anytime bolehnyer..
Biarlah aku nak buat kerja or nak menganga..
Ikut suka akulah nak buka pc tak tutup2 pun..
Ada aku kisah.. Kalau nak bungkus pun opis mak bapak aku yang punya

Isk3 ada jugak orang gini dalam dunia..
Bikin orang gila emo..
Bikin hati jadi panas..

3 comments:

Nurkasih said...

Emm..x tau la nk ckp cm na...klu kita nie nk p mana2 kena tulis buku, kena soal mcm2..klu depa 2 x pa, buat apa pun org x kisah..x sukanya...mai x mai opis sama ja..

segalanya kuterima said...

...spesis cmni p mana pn xheran..mai plk tmpt ni..lubukkkk..
xpa..jnji mai tunjuk muka dh la...len2 bleh 'kautim'...depa kebai...xkn jd apa2 yg burok so..xyh tlih buku mntk kbnrn..klu kita...mmm..smpai kena declare jln mana nk lalu...2 mnunjukkn..tnpa kita...BENGKOK OPIS NI..hahahaa

budak normal said...

orang gila tak semacam...
tapi nii gila kena ke depa..
benggaangggggg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...