28 April 2010

Adooiii

Ya Allah kau tabahkanlah aku dengan dugaan ini.

Aku keliru dan kadang aku tak faham. Adakah memang benar ini salahku atau aku hanya tempat untuk tempiaskan kekusutan juga kesulitan yang berlaku. Wajarkah aku terus diperlakukan begini atau perlu aku mengundur diri..

Aduh! Kepala ku makin sakit.. berdenyut2 rasanya. Mana taknya kalau aku tak cukup tidur, ginilah jadinya. Biar kurang makan janji cukup tidur.. He3 itulah perangai buruk aku tak leh nak buang sampai saat nii..

Mata pun dah naik berpinau nii. Alangkah bestnya kalau leh tidur kejap nii.. Lagi best kalu leh balik tidur kat umah.. Di dalam bilik yang nyaman.. Di atas tilam yang empuk.. perrgghhh!! Tapi apakan daya.. aku hanya pekerja biasa...

2 comments:

NuRKaSiH said...

Jgn difikirkan sngt, nnt kepala kita yg kusut, tenagkan fikiran..tido perlu ckup spy minda kita dpt b'fikir dgn baik

olizvee said...

.....jdkn yg xelok 2 sbg pengajaran tuk kita...think +ve... klu org dh skit otk...jgn kita ikut sama...kita jg berhak gembira sbb kita sume sama....kita sume hamba YANG ESA...bkn org 2...bkn org ni....so...jgn la dok serabutkan otk...relaxxxxxx...cool & steady & win d situation..yeahhhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...