17 June 2011

Anak2ku dan badminton

Aku baru ja balik dari men badminton
Papa minat badminton, anak2 dah gian nak main
Kalau tak bawa pergi mesti bising
Mula2 tu janji kalau esok tak sekolah boleh ikut
Tapi dah genap sebulan ni
Setiap jumaat malam papa booking 1 court special 
1 jam ja pun...
Untuk train anak2 men badminton
ha3 berangan anak2 nak jadi pemain negara suatu hari nanti
Semangat kesukanan anak2 aku tu memang ada
Sama naik ngan semangat makan..ha3
Mana taknya.. keluar ja dari pintu ja
Terus nampak stall burger
Men 1 jam, pastu bantai burger 2 bijik...
Lepas makan terus tido.. erm letihnya anak2ku


ps : maaf.. hari ni sibuk skit.. n dan lewat ni.. letih sudah.. yg mn saya xsempat singgah, jgn marah.. saya pasti singgah tapi lewat sikit la..

6 comments:

Memory said...

shera dah lama tak main badminton... dulu belakang rumah ada lorong jadi blh main.. rmh skrg dah tak de tmpt lapang...

Unknown said...

saya selalu ajak suami pi main badminton..
tapi alasan nya penat..
hehhe..
lama dah tak main badminton..
tapi suami memang sibuk..
dia bersukan pun ahad je..main futsal..
waktu lain kerja..
bila masa nak pi main badminton nye...

Ummiross said...

best main badminton ni tapi ummi pun lama dah tak main, rasanya boleh semput jugak...

Liza @ Adzriel AB said...

kak liza suka sgt main badminton.. jom!

munna said...

skrg ni tgh musim main badminton kat area rumah munna ni...semua budak dok usung raked masing2...

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah boleh jadi macam anak2 sidek :)
dulu rjin main badminton..skunk tak da member..susah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...