09 June 2011

Gelak ka nangis ni?

Adohaii..
Pernah tergelak sampai tergheyau ka?
Isk3 gelak sampai terkeluar air mata...

Hari ni buat aku jadi camtu..
Alkisahnya aku on fb n saja on9 chat..
Mula aku tak taip apa2 pun..
Pastu bila ja aku taip, pc kat opis terus hang fb
fb ja yang hang yg len ok..
Tu pasai aku leh lepak kat blog korang..
Ingatkan biasalah.. sure tak sampai apa yg aku tulis..
Dok sat tu 1 of members yg tgh chat tadi sms
"awat hang ni dok ulang tulis benda yg sama?"
So, aku bgtau ja yg pc opis aku gelong..
Time out la untuk fb kot..
Rasanya opis aku ja kot yg pelik camni..
Bila sampai kat umah aku terasa teringin plak nak tau apa yg depa dok chat tadi
Bila aku baca...
Korang baca la sendiri..



Adooii sakit perut aku..
Ayat yang aku taip sekali ja
Kat penang hgpa nak wat bulan bila weii?


5 comments:

Azlan Strider said...

hahaha...nasib baik dia sms tanya..kalo tak dorang mesti ingt akak ade tekanan perasaan sebab repeat same masej..hahaha

Regards,
-Strider-

Mek Rose said...

kikikikik

jom gelakkan sofya secara berjemaah

Unknown said...

kalau laptop saya banyak virus jadi gitu la..
hehheh

munna said...

hahah..kelakarlah sofya....org lain sudap berchat ..ayat sofya yg tu juga yg keluarnya

Sofya said...

Cik Lan : tu macam org tak betul plak asyik ulang2 benda yg sama + tak kisah org dok sembang apapun..ha3

Rose : gelak la.. tuan badan pun berair mata dok gelak...kui3

Diana : HQ baru turun servis pc.. bukan pc saya ja... org len pun HQ suka2 on off fb

munna : lawak tak leh hingat la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...