07 July 2011

Azam baru..


Azam.. tanam azam baru..
Bila masanya kita tanya orang..
"Apa azam baru?"

Selalu bila nak masuk tahun baru (masehi or hijrah)
Takpun bila nak masuk bulan Ramadhan ni pun ada gak org set azam

Tapi hari ni..
Tersenyum aku sebentar sebab..he3
Orang tu wish happy besday kat orang satu lagi
Then boleh plak dia tanya "Apa azam baru?"
Kawan tu pun balas "Eh! Itu untuk tahun baru.."

Selalu org wish n doa yg terbaik untuk birthday person tu
or ada juga yg tanya gurau nak celebrate kat na? he3

Korang plak bila pasang azam? Aku?!
Azam aku kadang setahun berpuluh2 kali..ha3
Apa taknya.. setiap kali aku buat silap..
Setiap kali lepas aku baik dari gaduh2 manja ngan cik abg..
Setiap kali ada masalah..
Ada set my azam..
Target xnak ulang..
Budget nak jadi yg lebih baguslah..
Sempoikan.. Jadi aku memang xleh nak bgtau berapa azam aku..

4 comments:

sarah-najwan said...

akak punya azam pun byk..bukn setakat thun baru je..setiap minggu berazam utk itu dan ini..hehhee

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tk pernah ada azam kot kak...kalu ada pun mgkn tak spesifik

N i e Z a said...

kdg2 masuk thn baru mcm2 azam..tp kdg2 azam x penah nak azam..slu sgt tak mencapai azam nyer..heheheh

Ibu Muda 30series said...

azam tahun baru banyak lg tak terlaksana :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...