07 October 2010

Kasi Emo Saja...

Langsung tak puas hati ngan bos...
Ngaku ja bos..
Merata alam mengaku dia pengarah...
Padahal... HAMPESS
Baru ja tegur orang bawah pasai Punch Card tapi dia sendiri tak ikut.. leh balik suka hati dia..
Tak kira lah lagi 5 ka 10 minit pun leh balik....
Oppps lupa...BOS..

Camni ka nak suruh orang respek?
Takda tokoh langsung...
Orang semua takleh itu tak leh ini tak leh...
Tapi dia.. segala boleh plak...

Bukan salah nak tegur kami..
Memang kami saja nak suruh tegur..
Sebab selama ni depa2 tu dok buat dia dok cover..
Siap tolong buat kerja dia tu lagi..
Yang kami nii saja protest nampak sangat plak kami engkar.. tak respek

Nak jadi bos biarlah adil..
Nak perbetul orang biarlah kita tu betul dulu..

Panas telinga > panas hati > ringan ja mulut aku nak panas telinga depa2 tu...

Tak puas hati sungguh2
Ada ka meeting 1 jam?! tak dan nak cakap apa2 pun..
Ada ka meeting memo pun tak pakai..
Bukan ada urgent pun.. kalau urgent leh ahh buat mesyuarat tergempar..
Minit pun takda... hishhh... dah la aku kena siap report nak hantar hari ni gak..
Kalau tak memang aku nak masuk..
Tapi dari luar aku dah panas dah sebab terdengar sikit2
Ada plak mulut mai bagi panas tenga ngan hati aku..
Hah! dah la nak cepat2 siapkan report...gangguan la plak...
Kalau tak mesti lagi panas nii
Elok aku siap report nak masuk join..
Meeting pun tamat..
Laa tadi baru panas
Aku baru nak langkah masuk..
Rupanya... Bos nak keluar ambik kawan kat jeti..
Ada ka pulak meeting lagu niii
Sembur2 pastu blah
Bagi kami panas sebab tak da peluang nak defend diri
Hish tak puas hati sungguh la..
Dah tau nak pi ambik kawan, wat la meeting esok ka..
Bada urgent pun...

BENGANG!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...