05 April 2011

ALAMAK! ENTRY DIA NI MEMANG BEST!



Akhirnya aku sambut seruanmu..
Cewah2.. Ayat2 cinta la plak.
Anyway, terima kasih Akak Liza @ Adzriel AB
Rajin dia wat segmen, rajin juga singgah kat blog ni,
Rajin lagi timbul Sofya di celak2 n3 nya
Cayalah akak banyak idea sungguh nak berblog.
Jadi kali ni saya nak join segmen 4 akak
Sapa2 yang sudi tu boleh juga join segmen ni..
Jom kita memeriahkan segmen.
Nak tau cara2 klik sini k, tak susah pun.

Kalau nak ikutkan banyak n3 dalam blog yang aku kira best, tapi nak 3 ja..
Ni 3 top list n3 buat aku.. Check it out.

1. Bila Si Kembar Tiga Mengemas...
seronok tengok gelagat anak2 kembar - make me happy.

2. RM400 tu cukup ke?
Dapat berkongsi rasa hati - isk3 dalam suka ada yang derita

3. Cerpen : Izinkan Abang nikah satu lagi..
Sesekali aku dalam blues..

Try la Intai2 tengok.. baca2.. tak rugi.. betul..

 

6 comments:

Hanis Azla said...

akak tak sempat lg nak join segmen k.liza.. harap2 ada kelapangan utnk turut serta..

Salam kenal yer sofya..

nOOrsha said...

salam sofya..
nak jawab pasal camne wat marble kek yg sofya tanye kat blog saya tu...
bahagi adunan pada 2 warna berbeza...
sendukkan sesenduk warna pertama di tengah2 loyang.. tindih sesenduk adunan kedua di tengah2 adunan 1 dalam loyang tu.. buat sampai habis..x perlu dikacau, nanti die jadi corak zebra.. klo nak wat marble, twist kan ngan pangkal sudu@chostick@lidi 3-4 kali.. nanti die jadi la marble.. sori jawab kat n3 ni :)

Liza @ Adzriel AB said...

ilmu disimpan kemas2 dlm hati sebagai pedoman

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/suka-dan-duka-kehidupan.html

Puan Kutu said...

suka jugak blog kak liza tp belum bkesempatan nak join her segmen..salam kenal yer..tq add..:)

manueng said...

gelihati tgk kembar 3 tu mengemas...hehe ;)

Sofya said...

Hanis Azla & Pn.Kutu : Nt ada free join la..

K. Liza : Ilmu lagi berkongsi lagi kejap di hati. TQ ya

Manueng : Best kan.. release tension kejap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...